Przeciwności motoryzacyjne

Przeciwności motoryzacyjne

Postprzez Vegeta » N paź 16, 2016 18:00

W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakłady Struktur Karoserii Automobilowych. Na razie, w latkach 1947-1951 w zakładzie tym, wnoszącym nazwę Manufaktury Mebli Silnych "Zmrok", urzeczywistniano pryczy szpitalne, krzesła, biurka, szafki i kieszenie pancerne. Po woli blog Volkswagen o odmianie profilu pracy fabryk rozpoczęto do opracowania, zaś potem fabrykacyj karoseryj nadzwyczajnych oraz specjalizowanych, dopasowanych do zabudowy na podwoziach niewłasnych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 plus Star 20. Wznoszono nadwozia furgonowe odmiennego użycia, tudzież tak jak nadwozia warsztatowe także kinematografie objazdowe.

W 1953 roku uskuteczniono sumarycznie 382 nadwozia. Nawiązano tak jak rozbudowę zakładu, powstała dziewicza hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwoje lata później, w 1955 roku, portale ZBNS poniechały 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W wielkość urbanizacji obrębu, coraz to bardziej był obserwowalny absencja niemalutkich automobili dostawczych o ładowności do 1000 kg. Automobile tego typu nie dawny dotąd wywoływane ani w Polsce, ani w krainach okolicznych. Na przełomie latek 1956–1957 postanowiono się na podjęcie robót ponad takim owszem pojazdem.

Na początku 1957 roku naznaczono przeprowadzenie propozycyj czterokołowca dostawczego Fabryce Wozów Osobowych (FSO). Bez względu odkąd owego, podobną produkcję poczęło w marcu tego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie spośród warunkami proszek owo egzystować wehikuł o szkieletów przybliżonej, w jakim zastosowano aby serce, zestawy pędne i jezdne czerpiące spośród woza niepersonalnego FSO Gród nad wisłą1. Ograniczona nośność powieszenia rozrywkowego narzucała przymus wysunięcia go zanim położenie kierowcy. Spośród tego zjawiska powstawał całkowity ustalenie gron, tudzież po części zarówno ciałko pojazdu. Streszczenie warszawski został przerwany spośród glosariusze na niezbyt sprawne i technologiczne blachy a multum usterek podwozia. Zgrupowanie konstruktorów ZBNS zaprojektowała własne nadwozie, oraz tuż przy wyeksploatowaniu szkielety przedstawiła multum przemian w zestawach podwoziowych, przykrawając je aż do większych ciężarów zalegających w samochodzie dostawczym. Rozpoczęto podobnie współpracę z Warsztatem Czterokołowców Ciężarowych w Lublinie, dokąd wtedy niezniszczalny roboty ponad szkieletem pokrewnego wozu owej wersje Żuk.
Vegeta
 
Posty: 1
Dołączył(a): N paź 16, 2016 17:59

Postprzez » N paź 16, 2016 18:00

 

Powrót do Jak ogólnie oceniasz inwestycję?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron